Hoe ervaar jij verliefdheid ?

Ik heb gemerkt dat mensen verliefdheid verschillend ervaren. Positief, negatief, ideaalsituatie of soms niet eens weten of ze nou wel of niet verliefd zijn.

Typisch dat het zo verschillend beleefd wordt maar vooral hoe ervaar je het ? Hoe weet je wanneer je verliefd bent ? Is het een goed of een vervelend gevoel ? Wat doet het me je ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Heerlijk dat gevoel. De wereld gewoon vanuit een positieve blik kunnen zien. Tolerant en optimistisch zijn. Met met verstand erbij kan er niets fout gaan, dan is het puur genot. Een mooie film zet je ook niet uit.

Dat verschilt voor mij per periode. Soms vind ik het een heerlijk gevoeld dat er iemand is waar ik aan denk als ik wakker word en aan wie ik denk als ik in slaap val (dat is voor mij altijd de definitie van verliefdheid geweest). Nu moet ik er niet aan denken..."weer iemand waar ik me mee bezig moet houden..."

Ik ervaar het als heerlijke overweldigende lichamelijke "pijn". (als het echt heel erg is dan he.) Een siddering door je lijf als je hem ziet. Het lekkerste gevoel wat er is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100