Schoon jij je vriendennetwerk op ?

Er werd voor 2009 voorspelt dat mensen massaal hun vriendennetwerk op zullen schonen (zoals Hyves etc.). Dit omdat kwaliteit belangrijker zou worden dan kwantiteit.
Merk je daar iets van ? Doe je er zelf iets mee ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik doe daar in zoverre aan mee dat ik niet iedereen accepteer als vriend in mijn hyves. Alleen mensen die ik echt ken, waar ik wat mee heb en waar ik regelmatig contact mee heb accepteer ik als vriend.
Mensen van lang geleden waar ik verder geen contact mee heb en toen ook niet echt en vrienden van vrienden... het zal wel, maar wat heb ik er mee.
Liever 30 dierbare, waardevolle contacten dan 200 waarvan je de helft amper kent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee hoor, merk ik helemaal niets van. Neem bijv. LinkedIn, er zijn steeds meer mensen die anderen uitnodigen. Hetzelfde geldt uiteraard voor Hyves. Daar heb je mensen met bijv. 400 vrienden, terwijl ze er misschien 25 persoonlijk kennen.

M.a.w. opschonen is wel nodig, maar het ziet er natuurlijk stoer uit als je zoveel "vrienden" in je netwerk hebt staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik schoon mijn msn regelmatig op, bij voorkeur minder dan 10, harde kern van 5 eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ner ik schoon het nooit op.
Het is jammer om weer helemaal opnieuw te zoeken enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kijk wel uit, uiteindelijk heb je die of die nodig en dan zit je door je "opschonen" zonder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat laat ik aan de mexicaanse griep over...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik schoon 1x per jaar mijn msnlijsten op. (dat kunnen er direct 80 mensen uit, die ik dan in een opwelling heb toegevoegd, maar eigenlijk nooit meer mee praat) En wat betreft hyves, staan er nog maar 4 of 5 mensen in die eruit kunnen. (dat had ik al gedaan)