Naar aanleiding van de vraag van Cryofiel over pendelen. Hoe zal de pendel reageren als hij wordt vastgehouden door: Zie toelichting.

Als de pendel wordt vastgehoude door iemand,die de vraag niet begrijpt? In mijn reactie gaf ik als voorbeeld iemand die geestelijk gehandicapt is,of een peuter,maar het kan natuurlijk ook iemand zijn,die geen nederlands verstaat. Tot op heden geen enkele reactie ontvangen. Wie,o wie?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het belangrijkste wat een pendel kan, je informatie geven vanuit je eigen onderbewustzijn, dat is dus inf. die je zelf niet meer weet, maar er nog wel is, in je onderbewustzijn dus. Als iemand de vraag niet begrijpt kan er dus ook geen informatie komen. Ons onderbewustzijn kan nooit slimmer zijn dan je zelf. Is het een geestelijk gehandicapte, dan is alles weer mogelijk, ook dit zijn mensen met gevoelens en een manier van denken, dus hebben ze ook een onderbewustzijn! Het zelfde geldt voor een peuter. Is het iemand die de vraag niet verstaat, dan kan er ook geen antwoord komen. Buiten de informatie uit het onderbwustzijn is er een hele kleine kans dat er informatie komt via paranormale wegen. Het is zelfs goed mogelijk, dat een geestelijk gehandicapte dan betere en completere antwoorden geeft. Voor een medium is het soms mogelijk contact te maken met een geestelijk gehandicapte, voorbij zijn handicap om, hij kan er soms achter komen hoe hij zich voelt en wat hij denkt, zonder dat de gehandicapte het zelf vertelt. Hij maakt dan contact met zijn ziel en niet met zijn gehandicapte lichaam! Een pendel is dan een van de mogelijkheden, maar dan in de handen van de medium/paragnost.

Het begrip en het bewustzijn spreekt... De pendel uit zich door de hand van de goede pendelaar, dus de pendelaar faciliteert het WETEN van de pendel... Wel eerst even nadenken voor je op de min-knop mept, want dit is de waarheid zo ik erover spreek... Een wichelroede is precies hetzelfde... Dus het is een samenspel van pendelaar die goed moet snappen wat de vraag is en dan faciliteert de pendel het weten van de pendelaar, door hem te laten zien wat het antwoord is...

Verbouw deze vraag zo dat er een ja/nee antwoord op kan worden gegeven en hang die pendel aan de wilgen.

Ik denk niet dat het zal werken. Ik zal proberen de werking hieronder te beschrijven. De pendelaar gebruikt een ‘pendel’ om antwoorden te genereren nav een vraag. De pendelaar ontvangt de energie van het antwoord. Deze energie/antwoord (in de pendelaar) zet de pendel in beweging. En whala, het ‘antwoord’. Kortom: het antwoord is intuïtief verkregen.

Pendelen is boerenbedrog (zonder toelichting)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100