Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Dromen dat jij of iemand anders op een glijbaan zit, duidt erop dat je een-of-andere vorm van instabiliteit ervaart in je echte leven. Je kan het gevoel hebben dat je geen grip meet hebt op een bepaalde situatie of relatie. Althans volgens de site droominfo.nl

Als je er wat meer nuchter naar kijkt, kom je wellicht tot de conclusie dat je erg van glijden op de glijbaan houdt en dit in het dagelijkse leven wat meer zou willen doen.

Interpretatie van dromen is lastig. De wetenschap is er nog niet over uit, hoe je dromen moet verklaren.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dromen dat jij of iemand anders op een glijbaan zit, duidt erop dat je een-of-andere vorm van instabiliteit ervaart in je echte leven. Je kan het gevoel hebben dat je geen grip meet hebt op een bepaalde situatie of relatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dromen over glijbanen zou voor mij betekenen dat ik hoognodig weer eens terug moest naar die magische plek uit mijn kindertijd: de speeltuin!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou een teken kunnen zijn van naderende kindsheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dromen over glijbanen
een gevoel van snelheid, van vrijheid ervaren.

dat glijbanen naar beneden gaan zegt niet meteen
dat het bergafwaarts met je gaat.
wat ik al zei: snelheid, vrijheid
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Glijden is vaak een prettige, opwindende zintuiglijke ervaring. Het zou best eens kunnen staan voor seks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het ervaren van nieuwe wegen in je leven glijden op rechte lijn op een dak grenzeloos succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding