Vragen stellen op gv?

Waarom stellen mensen vragen, en keuren ze thema,s van anderen af?Kan me niet voorstellen dat dit nou bepaald kennisverijkend is! Eerder je ego, op te krikken van achter de computer? Ieder heeft zo zijn gebied wat hij/zij boeiend vind? Waarom doen mensen dit?

Toegevoegd na 2 minuten:
Met vragen stellen, en dan vervolgens zelf het antwoord geven aan iemand, tot de punt komma, en de vraag eigenlijk niet eens hoeven te stellen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Mensen vinden dat leuk en hebben een eigen mening.
Vaak is het niet kennisverrijkend maar slechts onderhoudend, soms wordt gevraagd naar de bekende weg. Ieder mens heeft andere interesse-gebieden en een ander kennisniveau. Toch mooi dat we via deze denktank die GV eigenlijk is heel veel onderwerpen de revue kunnen laten passeren.
Voor elk wat wils. Blijkbaar spreekt het jou ook wel aan, aangezien je op dit moment ook reeds 14 vragen hebt gesteld en 43 antwoorden hebt gegeven.
Als GV je desondanks irriteert (wat zo lijkt, gezien je vraag) moet je gewoon je account verwijderen.

Toegevoegd na 1 minuut:
N.B. De basisgedachte is natuurlijk dat je met je onopgeloste vragen hier een publiek treft wat het antwoord weet of via internet- of andere bronnen
het antwoord voor je opzoekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het irriteert mij niet zodanig hoor, want er komen ook antwoorden, waar je wat mee kunt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En zo is het gewoon. Je moet je realiseren dat hier niet allemaal academici antwoord geven, maar ook mensen zonder opleiding maar met een heleboel levenservaring en daar kun je ook een hoop van leren.
Enne.. er zitten natuurlijk ook mensen tussen met wie je in het normale leven niets te maken zou willen hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk dat noem ik nou normaal antwoord geven op een vraag!

Andere antwoorden (1)

Soms hebben mensen een mening, en willen ze daar een balletje over ketsen met andere mensen. Dan kun je dus een vraag stellen en vervolgens in discussie gaan. Prima toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt helemaal