Als je de rust durft op te zoeken om jezelf daarin tegen te komen en te zien welke waardes je in feite hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Door zelfkennis en meningen/reacties van andere mensen over jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je tevreden over jezelf bent.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar wat nuttigs met je leven te gaan doen;-)

Toegevoegd na 39 seconden:
Ik bedoel daarmee ga iets doen!
Naar buiten...iets leuks doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door goed naar complimenten te luisteren en af en toe trots te zijn op jezelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ieder mens heeft recht op een zekere portie eigenwaarde.
Ieder mens heeft wel iets positief's in zich.
Ieder mens heeft wel een bepaalde eigenschap, waar hij trots op kan zijn.
Eigenwaarde moet je aan werken, minder kijken naar de dingen die je niet kan, meer kijken naar de dingen die je wel kan.
Je eigen opdrachten geven iets te presteren, waar je later trots op kan wezen, hoe klein dan ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van je ouders. Die kunnen je maken en breken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door van jezelf te houden en goed voor jezelf te zorgen.lief voor jezelf zijn,en er ook echt van genieten,zodat je weer geniet van jezelf en je je eigen gaat waarderen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb de ander lief ALS jezelf.(heb jezelf dus ook lief)
Doet Gij wat u wilt dat anderen u doen.
Doe goed en zie niet om.(noem je goede daad niet aan anderen).
Ga met mensen om die je WEL waarderen maar niet naar de mond praten.
Luister naar wat oprechte anderen van je vinden.
Luister NIET naar:
"ik kan niet"
"ik ben niet"
"ik word niet"

Hiermee pretendeer ik absoluut niet dat ik bovenstaande
beheers.
Het beoefenen en hanteren van deze regels heeft mijn gevoel van eigenwaarde wel helpen herstellen.