Wat is de beste manier om je geest te verhogen?

Waardoor je meer helderheid en inzicht kunt krijgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

het moment dat je beseft dat je daar niets voor hoeft te 'doen' is de onmiddelijke verhoging(!) hier.

moeiteloos is het!

als het ook maar enige moeite kost gebeurt er niets!

dus wees stil en verhoog vanZELF!

er is geen ik die daar omhoog gaat,
de ik (wie doet moeite?) verdwijnt en hoogte IS hier.

hup!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Meer inzicht en helderheid kun je krijgen door je geest leger te maken. Bv door meditatie. Ook helpt het goed om een lange bos of strandwandeling te maken. Dan kun je vaak goed nadenken. Probeer te ontspannen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fantaseren over wat er mogelijk is. fantasie werkelijk maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal voor iedereen anders zijn.

Probeer structuur in je leven te krijgen.
Daardoor krijg je overzicht.
Eet en leef gezond.
Stel een doel in je leven en leef niet zo maar een end weg!
Maak plannen voor nu en de toekomst.
Neem voldoende rust en op geregelde tijden.
Probeer zoveel mogelijk gifstoffen uit je lichaam te halen ( ontslakken.
Neem zonodig, extra voedingssupplimenten.
Doe regelmatig aan meditatie, een goede boswandeling is ook goed.
Ga zo veel mogelijk , dagelijks naar buiten, ook met slecht weer!
Stel iedere dag je lat een beetje hoger om je zelfdiscipline verder op te bouwen.
Krijg zelfvertrouwen.
Zet je zinnen niet op wat je niet hebt, maar wat je wel hebt.
Denk na, waarom je dit wil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door dat heel graag te willen. Je moet voelen net als een baby die iets zo graag will maar heeft geen worden om te vragen dus hij schreeuwt, zo moet je van binnen schreeuwen. Het gaat niet om pijn maar om de diepte van je behoefte.