Opvallen door herrie te maken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal niets.
Wat nou evolutionair doel?

Mannen die denken dat het stoer is om zoiets te hebben, als je meer PK's wilt een beter koppel, een mooiere sound en dat alles afgewerkt met een fraaie RVS demper.
Nog zo iets:
Lichtmetalen velgen, een spoiler.

Dat schijnt mooi, dat mag, ieder zijn meug.

Maar de evolutie schiet er geen donder mee op,
wat jij aan jouw auto "verfraait".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is niet iets als een evolutionair doel, ook niet bij een sportuitlaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sportuitlaten en evolutionaire waarde hebben helaas niets met elkaar te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is een manier voor rare mensen om rare vragen te stellen. vallen ze lekker op.
zal evolutionair wel in hun tegendeel werken, want soorten die te veel opvallen, worden genadeloos onderuitgehaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het geluid en het uiterlijk van de sportuitlaat, maakt dat de bestuurder meer opvalt. Bepaalde vrouwen vallen hier weer op. Zie het als een soort moderne paringsdans. Het heeft dus wel degelijk een bepaald doel.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:)
Cryofiel
13 jaar geleden
Da's wat ik ook had willen antwoorden. Je was me voor. Daarom een plus.
Een sportuitlaat zorgt voor machtsvertoon,wat zorgt voor aandacht,door middel van geluid.Wat ervoor zorgt dat (bijna)alle vrouwen met de bezitter van dit object willen paren.Evolutionair gezien heeft het dus nut zoals een speer je in de prehistorie meer eten gaf en dus meer vrouwen die je kon onderhouden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We kunnen op deze site helaas niet aangeven dat een vraag volkomen krankjorum is. Zelfs deze reactie zal worden weggehaald, Het gevolg is dat er steeds meer gekke vragen komen op GV.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik denk dat ik maar weer verdwijn van deze site en pas weer terug kom als er de mogelijkehi is een vraag met een minduimpje te klassificeren.

Toegevoegd na 1 minuut:
P.I.M.R.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed, maar is de sportuitlaat een oorzaak of een gevolg. De mensen die ik ken met een sportuitlaat met alle gedrag erom heen waren in hun brommer of zelfs fietsjaren al hufters en lieten binnen het gezin ook hub handen wapperen. Het gedrag is er eerst, Het gevolg is, dat je gebruikers van een sportuitlaat niet meteen kan aanwijzen als eikels. Hetzelfde gaat op voor Golfjes.
Nare jongenmannen zijn vaak dol op een VW Golf, maar je wordt niet naar door een VW Golf.
En met evolutie heeft het natuurlijk al helemaal niets te maken. Laten wij zeggen, dat je vraag goed bedoeld is, maar wel een beetje ongelukkig is gesteld.
No hard feelings.