Kan ik me 2x voor dezelfde opleiding inschrijven?

Ik wil HBO toegepaste psychologie doen op de HAN. Hier geldt een decentrale selectie (+ loting). Als ik hier niet doorheen kom, kan ik me dan ook voor dezelfde opleiding inschrijven maar dan op Fontys? (Ook een loting?)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (2)

Ja dit kan. Omdat het bij een andere hogeschool is, mag je je inschrijven. Alleen kan je, je dan niet meer voor een andere opleiding inschrijven met een loting.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit kan inderdaad zoals irisfrans al zegt.
Ik heb het zelf ook gedaan, maar dan voor Tandheelkunde.
Bij Studielink zal dat wel duidelijk worden.
Als je je inschrijft voor een lotingsstudie kan je aangeven bij welke instelling je Decentrale Selectie wilt doen en bij welke instellingen je nog meer zou willen meedoen met de loting, mocht je niet zijn geselecteerd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke, dankjewel, bij de HAN is in dit geval wel een decentrale selectie en bij de fontys niet. Dus ik kan me gewoon voor beiden inschrijven, ookal zijn het allebei lotingstudies?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dat zou gewoon mogelijk moeten zijn. Ik heb zelf ook meegedaan aan de Decentrale Selectie en aan de Centrale Loting. Ik kon voor Tandheelkunde dan dus gewoon aangeven dat ik DS wilde doen in Groningen en daarna mijn voorkeuren opgeven voor waar ik mee zou willen doen aan de CL.