Slaan linkshandigen de shift rechts aan en rechtshandigen de shift links?

Als vervolgvraag op de vraag of linkshandige de spatiebalk links aanslaan en rechtshandige de spatiebalk rechts, vraag ik dit me dan ook af omdat ik altijd de shift met links aansla maar ik ben rechtshandig.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik ben links en ik Shift met rechts.

Het beste antwoord

Omdat ik met tien vingers blind heb leren typen, hangt het er vanaf welke letter of welk teken met de Shift bediend moet worden. Shift heb ik dus getypt met de rechter shifttoets. En En ook. Maar Maar gaat met de linker shifttoets. Dus wie blind met tien vingers typt wordt wat dat betreft niet door linkshandigheid beïnvloed.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb ook 10 vingers blind leren typen maar alsnog sla ik de shift met links aan
Amadea
10 jaar geleden
Dat is met de A, S, D, Z, E et cetera toch heel onpraktisch? Het belemmert je typesnelheid.