hoe krijg je een mooie uitsraling?

hoe krijg je een mooie uitsraling terwijl je een lelijk gezicht hebt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Je hebt geen lelijk gezicht, je hebt waarschijnlijk een verstoord lichaamsbeeld of laag zelfvertrouwen

Het beste antwoord

Door jezelf 'lief' te vinden...

Iemand heeft een prettige uitstraling als hij/zij zichzelf volledig kan accepteren en dus ook met tevredenheid naar zichzelf kan kijken.
Zo iemand staat sterk in zichzelf, naar zichzelf toe en daarmee ook in het leven. Is zelfverzekerd van zichzelf, het uiterlijk en karakter.

Dus leer jezelf mooi vinden, precies zoals je bent. Dan zullen anderen je ook een mooi persoon(lijkheid) vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke dankje! heb je miss ook tips om jezelf mooi te vinden zoalsje bent?

Andere antwoorden (5)

Elk ochtend/avond je gezicht goed wassen eet genoeg Fruit zodat er vitaminen binnen komen en er gezonder uit ziet dus knapper
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Door vriendelijk te zijn, en een natuurlijke (glim)lach op je gezicht te laten zien.

Soms zie ik een foto van een beroemd model dat zó sacherijnig kijkt dat ik denk dat je beter een gelukkig mens kunt zijn dat niet over schoonheid beschikt dan een beroemdheid die zeer hoge eisen aan anderen stelt en dan nog niet tevreden is.
10 jaar geleden
Je uitstraling komt van binnenuit en kan je niet maskeren.
Daarnaast bestaat er geen lelijk gezicht.
Ieder mens is mooi, doch ieder op zijn eigen unieke wijze.
De werkelijke schoonheid van een persoon zit binnen in.

Een tip, probeer eerst eens content of gelukkig te zijn met je zelf ( tenminste als je met de vraag je eigen persoonlijkheid bedoelt ).
Als dat lukt, dan komt die uitstraling vanzelf ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een mooie uitstraling heeft niets met knap of lelijk te maken. Maar een gezicht waarop je kunt aflezen dat die persoon tevreden en blij is, en geïnteresseerd in de mensen om zich heen, die heeft een mooie uitstraling. Ondanks flaporen, kromme neus en scheve tanden. (die oren, neus en tanden moeten er wel verzorgd uitzien)
10 jaar geleden
Zelfverzekerdheid doet al een hele hoop! Als je er gewoon verzorgd bij loopt en je ook gewoon fijn voelt in wat je doet, zullen mensen jou zeker opmerken op een positieve manier!
Het duurt een tijdje voordat je het echt gaat zien, maar probeer meer accent te leggen op de gebieden die jij mooi vind. Vind je je ogen mooi? Zeg dat dan ook tegen jezelf. Probeer steeds iets meer te vinden aan jezelf wat je mooi vind. Op deze manier kom je steeds achter dingen die "toch niet zo lelijk zijn als je dacht". Ik was zelf vroeger erg onzeker, en nu ben ik erg tevreden over mijn lichaam. Natuurlijk zijn er verbeterpunten, maar er is niemand die er perfect uitziet.