In de ochtend maakt ons pa mij meestal wakker. Dan ben ik nog aan het dromen en zeg ik soms de raarste dingen. Hoe kan dit?

Bijvoorbeeld , ik droom over een tent. Dan komt ons pa en dan zeg ik bijv van nee ik moet eerst nog mijn tent opbouwen xD...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Niet iedereen droomt even "diep". Het is helemaal niet vreemd, als jij nog met je droom bezig bent, wanneer je geroepen wordt en dan nog reageert op je droom. Je moet namelijk eerst wakker worden om te kunnen reageren op de realiteit. Er zijn zelfs mensen die je in hun dromen uit kunt horen. Je stelt ze vragen en ze geven antwoord. Ook het onthouden van dromen is voor iedereen anders. Zo kan mijn dochter bijvoorbeeld haar dromen tot in detail navertellen, en zij droomt dan ook nog heel gedetaileerd...........
14 jaar geleden
Je wordt abrupt wakker gemaakt en bevind je dan in het gebied tussen dromen en waken. Als je het vervelend vindt dat je dan rare dingen zegt, zet dan een wekker naast je best en laat je daardoor wekken en niet door je vader. Misschien valt het nu wel mee, maar in de toekomst zullen er wel meer tentjes gebouwd worden in bed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal tegen de ochtend heb je tegen het wakker worden de meest heldere dromen, daarmee word je wakker.

Overigens grappig "ons pa". Je komt zeker uit Brabant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je doet is je verwerkt je pa als die roept IN je droom in... Dus je droomt over een tent en dan hoor je je vader in het echt en dan werk je hem in die droom in en omdat die stem toch echt was, reageer jij ook in het echt, maar ook weer IN dezelfde droom... Zo zit dat...