Als je een vraag sluit op gv hoe kun je dan het beste antwoord kiezen?

Als er meerder antwoorden precies het zelfde zijn welke kies je dan je wilt ook niemand tekort doen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Bij twijfel kun je ook het antword kiezen wat de meeste +jes heeft.In de regel kies ik altijd de eerste die het juiste antwoord heeft gegeven en ik heb liever een ''eigen''antwoord dan een wikipedia-antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord groetjes Teun.

Andere antwoorden (8)

Kies gewoon het antwoord wat jij het beste vind..
Hier zitten allemaal slimme mensen die best tegen een stootje kunnen;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
+1! Zo is het.
Er mogen toch niet dezelfde antwoorden worden gegeven. Is dat toch het geval, zou je de 1e die het antwoord gaf, als beste kunnen beoordelen. Of helemaal niemand dat ligt aan het antwoord; hoe precies ze allemaal op elkaar lijken of niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies dezelfde antwoorden mogen niet.
Als jij vindt dat er niemand echt het beste antwoord heeft gegeven, of als alle antwoorden wel aardig zijn, dan kun je de vraag ook sluiten zonder een beste antwoord te kiezen. Daarvoor klik je op 'vraag sluiten' en dan op de blauwe tekst 'vraag sluiten zonder beste antwoord te kiezen'.

Toegevoegd na 58 seconden:
zonder 'te kiezen' dus... ;-) Mijn geheugen is niet altijd even goed als ik denk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is wel eens lastig, zeker als de de antwoorden niet helemaal juist zijn.
Maar je kunt dat altijd nog in het vakje "beste antwoordt" vertellen. Hoewel dit niet voor iedereen zichtbaar is.
Dan maar geen punten toekennen.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er meerdere antwoorden precies hetzelfde zijn, en ze zijn ook nog eens op hetzelfde moment gegeven (of binnen 2 minuten tijd) dan hebben de antwoordgevers zonder het van elkaar te weten tegelijk geantwoord.
In dat geval kun je degene kiezen met de meest uitgebreide toevoeging, of waarvan de woordkeus jou het meest aanspreekt.
Als ook dat gelijk is zou ik de vraag sluiten zonder het beste antwoord te kiezen. Deze optie kun je ook nemen als er geen bevredigend antwoord op je vraag is gekomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het antwoord waar jij je het beste in kunt vinden enhet beste gevoel bij hebt, en zelfde soortgelijke antwoorden de eerste nemen die dat antwoord heeft gegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk ga je dan toch kiezen voor die

persoon,die je het sympthiekst vindt in zijn antwoord.
En daar is niets mis mee,want niets menselijk is de GVer vreemd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eerlijk zijn,je kunt niet iedereen kiezen.
jouw keuze is voor jouw persoonlijk,
en daar kun je niet omheen.
en de rest is heus niet beledigd hoor,
zo wel moeten ze hier niet komen beantwoorden...
als je imo niet tegen je verlies kan moet je ook niet spelen.