elk mens is verschillend. dus het is voor 1 wel en de anderen niet.
ik ben zelf ook bang
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan wel, hoeft niet. De ene man is ook vaker bang dan de ander, en de ene vrouw heeft minder agsten dan de ander. Dus afhankelijk van de persoon in kwestie.
14 jaar geleden
Volgens mij houden mannen zich vaker groot, omdat ze opgevoed zijn met het idee dat ze groot en sterk moeten zijn. Vrouwen zijn flinker, want ze geven gewoon toe dat ze bang zijn .... en daar is moed voor nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je gemiddeld gelijk hebt! Bovenstaande antwoorden kloppen, maar ik weet zeker dat als je aan 100 mannen en 100 vrouwen vraagt of ze bang zijn om alleen thuis te zijn, dat er meer vrouwen dit zullen bevestigen dan mannen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Yourbuddy;

Ik geloof niet dat vrouwen als regel banger of vaker bang zijn dan mannen. Die indruk bestaat misschien omdat vrouwen vaak andere angsten hebben en die makkelijker uiten dan mannen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen hebben gemiddeld meer testosteron dan vrouwen en dat zou een verschil kunnen uitmaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een man is het direct ja of nee en een vrouw is het eerst de zaakjes over zien en dan ja of nee.
Kijk maar eens in het verkeer de vrouwen op de fiets stoppen bijna overal voor.
Gaan eerst de situatie overzien en dan wordt er een besluit genomen.
En daarom lijkt het of zij banger zijn dan een man.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat vrouwen gemiddeld minder bang zijn dan mannen... Waarom? Omdat vrouwen kinderen kunnen krijgen en daar is al een portie moed voor nodig die een man nooit hoeft te laten zien of te ervaren... En vrouwen zijn socialer, dekken zich sociaal beter in, daardoor zijn ze zogenaamd wel de kwetsbaarste maar wel als groep sterker... Mannen zijn vaker eenling, solitair...

Maar ik kan het heel goed mis hebben, want de eenling man is wel veel moediger dan welke vrouw dan ook... De groten der aarde zijn bijna allemaal man... Dus ik zeg maar wat en weet er niets van...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vrouw is in de regel kwetsbaarder ,maar je hebt natuurlijk ook kwetsbaren mannen. Het is cru om dit voorbeeld te geven ik wil daar niemand mee kwetsen. Zolang er nog steeds vrouwen verkracht en aangerand worden op straat ,is er ook reden genoeg dat een vrouw banger is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ik denk het van niet. Vrouwen zijn juist moediger en sterker dan een man.
Je ziet dit ook bij vroeggeborenen, meisjes overleven eerder dan jongens.
Ook zijn ze eerder zelfstandig, en volwassen dan jongens.
Terwijl jongens nog in hun pubertijd blijven steken, zijn meisjes al druk bezig hun toekomst uit te stippelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, iedereen is weleens bang en vrouwen naar mijn idee niet vaker dan mannen. Mannen zullen het nooit toegeven in sommige gevallen, dus zullen we het juiste percentage nooit kunnen meten. Ik denk dat het verschilt per persoon ongeacht of je man of vrouw bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens, iedereen wel eens en vrouwen zijn veel beter, maar...
heeft het toch ook niet met de opvoeding te maken. En de mate waaraan het individu zich daaraan heeft kunnen onttrekken.
M.i. is een groot aantal vrouwen dit gelukt maar over de mannen heb ik zo mijn twijfels.
i'm male