Kan iemand bij een persoon passen terwijl het andersom niet zo is?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik denk dat het op de korte termijn wel lijkt te kunnen, maar dat op de lange duur zal blijken dat wat eerst wel leek te passen toch niet zo goed past. Echt passen moet namelijk van twee kanten komen, als het niet van twee kanten komt ga je je toch niet lekker voelen bij de ander, je kunt niet volledig jezelf zijn en goed ontwikkelen. Een goede relatie is vriendschap...en vriendschap komt nooit van één kant. Best Friends Forever. Ik denk trouwens dat er veel mensen bij elkaar zijn die eigenlijk niet echt goed passen. Maar het is ook moeilijk een goede match te vinden, toch kan ik je verzekeren doorzoeken tot een echt goede match is absoluut de moeite waard.

Ja dat kan heel goed... Zo goed zelfs dat het heel vaak voorkomt...

Onmogelijk. Denk maar eens aan een voet en een schoen.

Het antwoord zit hem al in de vraag. Iemand kan nooit passen bij iemand die hem niet past.

Nee, er moet een fit van twee kanten zijn.

Sommige mensen kunnen zich supergoed aanpassen aan iemand anders, en willen dat ook. Die kunnen zichzelf eindeloos wegcijferen, en het geluk van de ander het enige doel in hun leven maken. Anderen kunnen of willen dat absoluut niet : iedereen moet hen nemen zoals ze zijn, in hun ogen. Dus het kan, twee mensen die zó verschillend in het leven staan, maar het is in mijn ogen dan geen gelijkwaardige relatie tussen twee zulke mensen.

Nee dat is niet mogelijk. De ene persoon kan wel het idee hebben dat het past maar dat is het mooie van het woord "passen "dat gaat alleen maar op als het van twee kanten goed zit

Nee. Zie het maar als een puzzelstukje dat past. Het past of niet als de tegenpool zegt past niet dan zal de andere kant niet zeggen past wel.

Iemand kan wel vinden of denken dat hij bij iemand anders past, maar het past pas echt als het wederzijds is. Al is de manier waarop je 'past' definieert wel weer een interessante...

Dat is absoluut mogelijk ja! Dat is de reden waardoor heel veel relaties beëindigd worden door één van de twee!

Het je dit zelf ervaren? Uit je vraag blijkt dat je twijfelt en ben daardoor benieuwd naar je ervaring.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100