Hoe maak je een goede dagindeling?

Is er een sjabloon of zoiets?

14 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ochtend, middag, avond. Dat is mijn dagindeling in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon beginnen met op tijd je bed uit.
s,morgens vroeg de hele dag vroeg.
Snuffel
14 jaar geleden
tja, ik sta elke dag om kwart over 5 op voor het werk...

Het beste antwoord

Het ligt er een beetje aan of je alleen woont of een gezin hebt.
ik woon nu ook tijdelijk alleen,maar heb vanavond het vlees al gebakken voor de hele week,vries ik in .
mijn boodschappen doe ik een keer per week ,voor de hele week.
wassen 2x in het weekend,goedkope stroom.
ik ben elke morgen om half zes op ,en hoef pas om 8 uur weg te rijden naar mijn werk,maar pak af en toe voor die tijd nog even de stofzuiger,en poets wat af.
ik ben om kwart over 5 thuis,en eet precies om 6 uur als het journaal begint,daarna koffie,en ik heb de hele avond om wat anders te doen.
maar ik heb maar 4 km te gaan naar mijn werk,en dat is voor iedereen anders.
maar probeer de dag gewoon op jouw eigen manier in te delen,met vaste dingen op vaste tijden te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snuffel
14 jaar geleden
dank je. Ik ga het proberen ook meer op die manier te doen. Bijvoorbeeld mijn brood al voor meer dagen smeren en dan in de vriezer.

Andere antwoorden (7)

met een agenda
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet dat er familie agenda's zijn met dagplanningen.
Kijk maar eens in een boekhandel, nu zijn ze nog volop voorradig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk s op onderstaande link... Hoop dat je er wat aan hebt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo,

Misschien heb je aan onderstaande link iets succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Start met een weekplanning : 168 uren minus 56(slapen =112 minus 7 (douche en ontbijt) = 105 minus vervoer minus werk minus enz. Dan kom je tot het saldo dat overblijft voor je vrije tijd of mss juist niet(...)En telkens verfijn je die planning tot op de dag de ultieme dagplanning je tegemoet lacht. Succes (isoookeenagenda)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak met Excel een weekrooster, plaats daarop de taken die je moet verrichten, kruis aan wanneer je dat wilt/moet doen en doe ze vervolgens als gepland...
Het belangrijkste daarbij: zelfdiscipline.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snuffel
14 jaar geleden
tja, die zelfdiscipline... had ik daar maar wat meer van. Een duidelijk plan helpt wel bij het heben van die discipline heb ik gemerkt
Snuffel
14 jaar geleden
bedankt voor het voorbeeld
Het Kennisprogramma Dagindeling is gestopt sinds 1 januari 2006

Het Kennisplatform Dagindeling, Ruimte en Tijd is een initiatief van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. Het Kennisplatform levert een substantiële bijdrage aan het inzicht in en de discussie over dagindeling in Nederland. De uitvoerende partners in het Kennisplatform zijn het Kenniscentrum Grote Steden, X-S2 en het Nirov. Het Kenniscentrum benadert dagindeling vanuit een sociaal-economisch en grootstedelijk perspectief. Het Nirov informeert u over de relatie tussen ruimtelijke ordening en dagindeling. Bij X-S2 kunt u terecht voor dagindeling en sociaal beleid.