Waarom droom ik soms over dingen of mensen die ik een paar dagen of weken geleden aan heb gedacht?

Dus niet op de dag zelf..

Een klein uitstapje.. waarom kan ik bijvoorbeeld al mijn dromen onthouden zodra ik wakker wordt? Terwijl andere dat vaak niet hebben?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt niet alle dromen onthouden. Je hebt per nacht namelijk meerdere dromen. Sommige mensen hebben dat niet omdat ze wakker worden uit een andere soort slaap. Als je heel diep slaapt droom je niet. Gaat dan de wekker, dan heb je dus op dat moment niet gedroomt. Ook kun je het je aanleren om je dromen te herrinneren. Als je wakker wordt en je meteen gestresst bezig gaat, denk je niet aan of je hebt gedroomd.

Hoeveel boodschappen moeten er nog komen voordat je gaat handelen. Je zult eens met iemand uit die droom contact moeten zoeken. Dan zal duidelijk worden waarom.

Die mensen hadden nog wat uit te vechten met jou of jij had nog wat uit te vechten met die mensen, daarvoor haal jij ze in je droom tevoorschijn om dat "postuum" nog te doen... Dat jij de dromen kunt onthouden laat zien dat je er WEL iets mee moet... Jij moet ervan leren... Dus OMDAT jij ze kunt herinneren, moet je er iets mee... Kennis is verantwoordelijkheid, wist je dat? en weet je ook als je de verantwoordelijkheid van je kennis misbruikt, dat je dan de kennis moet inleveren? Als je de sleutel van je werk aan een ander geeft, dan nemen ze jou de sleutel af, simpel toch... Dus aan de slag, leer van je dromen... Jij MOET dan snel doen...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100