Als ze symetrisch zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat bedoel je met symmetrisch in dit geval?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Symetrisch gezicht. Als de linkerhelft héél veel lijkt op de rechterhelft, wordt dat erg aantrekkelijk bevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken naar mijn weten niemand met twee verschillende gezichtshelften...
AWM
14 jaar geleden
Als iemand symmetrisch is, vind ik hem/haar nog lang niet altijd heet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoeft ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt +1!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@InVinoVeritas: pak maar eens een foto van een kennis (waarbij 't gezicht van voren op de foto staat). Leg de gespiegelde linkerkant over de rechterkant, of andersom. Je zult zien: bij veel mensen lijkt 't niet echt. En hoe minder 't lijkt, hoe minder mooi men die persoon over 't algemeen vindt.

Andere antwoorden (5)

Omdat de overgrote meerderheid hetzelfde ideaal ingeprent gekregen heeft. Dus als iemand dan als mooi bestempeld wordt, vindt meteen de meerderheid dat ook :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat denk ik niet. Wie door de èèn heet of mooi kan worden bevonden kan door de ander wel dellerig of ordinair overkomen.

Ik denk wel dat er een bepaald beeld bestaat van de ideale 'persoon', maar dat wil nog niet zeggen dat dit ook door iedereen zo gevonden wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het mysterie van de seksuele aantrekkelijkheid.!

Toegevoegd na 16 minuten:
Correctie
Het mysterie van de seksuele aantrekkelijkheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Just for you information: voor een uitroepteken komt geen punt. ;)
Heet: Ga een uur onder een warm douche staan wedden dat iedereen je heet vind.

Mooi: Iedereen heeft een eigen smaak. Nooit kan iedereen je mooi vinden. Ik zie wel is mensen lopen met vriend(in) dat ik denk: "Hoe in Gods naam kan je daar óóit op verliefd worden."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die IVV;

'Zowat' is hier het sleutelwoord. Bedenk maar een voorbeeld van iemand die door de meeste mensen mooi wordt gevonden en je zult toch altijd een uitzonderingsgeval vinden. Er bestaat wel zoiets als de gemiddelde smaak en sommige mensen komen heel erg dicht bij dat 'ideaal', maar er zullen er altijd zijn die dat beeld helemaal niet zo mooi vinden. Of misschien zelfs lelijk. De universele smaak of voorkeur bestaat niet.