Waarom blijf een liedje steeds hangen in het hoofd ? of word je wakker s morgens met een liedje in je hoofd ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het zo'n goede vraag is, dat niemand het antwoord weet. Als je er achter komt, kom het dan vertellen!

Antwoorden (1)

Als je voordat je gaat slapen aan het liedje denkt, zal dat waarschijnlijk als eerste in je gedachten zijn als je wakker wordt. Soms lukt mij dat met dingen die ik 's nachts bedenk en niet wil vergeten. Helaas lukt dat niet altijd.