Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je voorkomen dat als je aan ademen denkt dat je adem stand op "handmatig" gaat staan?

Ik heb als ik aan adem denk, dan gaat mijn ademstand op "handmatig" i.p.v. "automatisch". hoe zorg ik dat dit niet gebeurd?

PS het antwoord van sommige op mijn verwijderde vraag vond ik wel goed, dus als je het hier nogmaals geeft, krijg je misschien 10 punten!

PSPS, mij vorige vraag is verwijderd omtdat de vraag niet in de hoofdvraag maar ik de beschrijving voorkwam, dus ik hoop dat deze vraag aan de eisen voldoet!

PSPSPS ik ben 11 1/2 jaar oud!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

"hoe zorg ik dat dit niet gebeurd?" Door er niet aan te denken natuurlijk ;)
Maar goed, denk je er eenmaal bewust aan dan is het natuurlijk al te laat.
Je kan wel proberen jezelf af te leiden, ga iets actiefs doen, bijvoorbeeld een stukje lopen, opruimen of fietsen, je zal zien dat je dan vanzelf weer normaal ademt.
Een andere goede truck is om te gaan praten, desnoods hardop tegen jezelf als er niemand anders in de ruimte is, of bel even iemand op. En het beste is misschien nog wel zingen, als je zingt dan moet je je ademhaling wel corrigeren naar 'normaal'.
Probeer het maar eens, je zult zien dat het werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je er aan denkt gaan je hersenen denken: "Hey, ik ben bezig met ademen, dus laat ik dat maar doen." Als je hersenen er niet aan denken neemt je onbewuste gedeelte van je hersenen het over.

Een beetje vaag uitgelegt maar hoop dat je het snapt. ;-P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding