Waarin voelen levenspartners tot elkaar aangetrokken?

Heeft dit te maken met de uitstraling die beide overeenkomsten hebben en dus daaruit weten dat die gene het voor hun is. Of heeft dit betrekking op andere dingen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik denk ook aan elkaars karakter. Voor sommige uiterlijk of geld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat herkennen ze aan een wederzijds bij elkaar willen zijn... Samen leven en leren... Samen zaken doen, samen kinderen krijgen... Kortom de nadruk ligt hem bij het samen zijn en samen doen... Om dat te verwezenlijken worden dat levenspartners, ze nemen deel aan elkaars leven...

Het samen uitwerken van bewuste of onbewuste zaken daar heeft het berekking op en vormt de grondslag voor het partnerschap...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat vooral belangrijk is binnen een relatie is RESPECT! Dus door het gevoel van respect naar mijn man voel ik me tot hem aangetrokken... en hij naar mij trouwens ook ;-).
14 jaar geleden
Een wederzijds vertrouwen en wil om samen dezelfde weg in te slaan.