Is de lengte van een man een belangrijk keuze voor een vrouw in een relatie, dus altijd langer dan zij zelf? Dus 190 cm meer kans dan 165? cm.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat verschild echt per vrouw, de ene houd van kleine mannen en de andere van grote mannen.

Als je naar koppels kijkt zie je (de hoge hakken uit de vergelijking halend) dat mannen vaak wat groter zijn dan vrouwen, gemiddeld iets van 11 CM. Vrouwen compenseren dit verschil tijdelijk door hoge hakken te dragen. Ik heb enige tijden gelezen over een serieus onderzoek dat daar een soort optimum in zit. Dat is echter puur statistiek. Opvallend is dat verschil in lengte hem vooral in de benen zit , de romplengte van mannen en vrouwen verschilt slechts weinig. Daarom zijn we ongeveer even groot als we zitten!! Mogelijk begint daten daarom vaak met een etentje Toegevoegd na 12 minuten: Overigens kunnen kleine mensen hun verschil in formaat doorgaans goed compenseren, Poetin, Shakira en Tom Cruise, Dustin Hoffman,Sylvester Stallone en vele ander beroemde mensen zijn klein. In de ogen van Nederlanders zijn overigens de meeste mensen klein en voor Friezen gaat dat helemaal op. Dit volk heeft de langste mensen (gemiddeld genomen ) en mede daarom komen er veel modellen die wereldfaam maken uit deze provincie. Naar Friese begrippen ben ik klein, ga ik naar Zuid Europa of het verre Oosten, dan ben ik behoorlijk groot. Zo zie je maar weer., alles is relatief. Wat erg belangrijk is , dat je je eigen lengte accepteert, een persoon met een ongunstig zelfbeeld is daarom vaak minder aantrekkelijk, niet om de lengte. Overigens hebben erg lange mensen (vooral vrouwen) daar ook flink last van, het hart moet er immers voor zorgen dat het hele lichaam goed doorbloedt wordt. hele lange mensen leven helaas significant korter. Staar je dus niet blind op je eigen lengte of die van je partner, bij de activiteiten die het meeste vreugde opleveren speelt lengte niet of nauwelijks een rol.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100