Ik heb een steeds terugkerende droom.Wie kan deze verklaren?

Ik droom dus heel vaak over het feit dat ik moet plassen, maar geen WC kan vinden.
Ook droom ik regelmatig over de binnenkant van huizen.
Vaak ook over grote huizen met vele trappen.
Wie heeft hier (een) verklaring(en) voor?

Weet jij het antwoord?

/2500

Volgens mij kan alleen de dromer zelf zijn dromen verklaren. iets wat voor de één schattig is, dan denk ik b.v. aan een muis, is voor de ander doodeng! Zo kan je natuurlijk nog wel even doorgaan. Je moet zelf kijken wat de "boodschap" van je onderbewustzijn is. Het kan heel simpel zijn, als je van de trap valt kan het weleens zo zijn dat je soms wat onvoorzichtig op de trap bent. Als ik jouw droom had gedroomd dan zou ik denken: goh moet ik misschien wel erg vaak naar de w.c., is er misschien iets met mijn blaas? Of misschien ben ik wel overdreven bang dat ik niet op tijd bij een toilet kan komen als ik onderweg ben. Is die angst wel terecht, ik kan het toch ook best wel even ophouden? Als ik jouw droom over dat huis met die trappen had gedroomd dan zou ik denken, misschien neem ik wel te weinig lichaamsbeweging, moet ik wat vaker de trap nemen dan de lift en wat meer lopen? Dit zouden dus mijn interpretatie`s zijn als ik jouw dromen droomde, maar voor jou kan wel iets heel anders gelden. Boeken over dromen geven trouwens vaak verschillende verklaringen voor dromen, daarom zet ik daar wel wat vraagtekens bij.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100