Wat is de beste methode om een nacht wakker te blijven?

Weet jij het antwoord?

/2500

in beweging blijven

Als ik mijn hoofd en mijn handen tegelijk gebruik voor iets leuks, dan blijf ik het langst wakker. Ik heb bijvoorbeeld weleens een nachtlang getekend. Misschien kun je nog aangeven wat het doel is van de nacht wakkerblijven. Moet je heel vroeg naar het vliegveld en moet je de tijd vullen? Of moet je een nacht doorwerken? Als je activiteiten al vaststaan voor de nacht, gooi dan als het kan een raam open, maak het licht fel, zet koffie of drink een energiedrank, zet geluid aan (televisie, radio)... Prikkel zoveel mogelijk zintuigen. En zorg als het kan voor andere wakkeren (alleen vrijwilligers ;)). Hoe meer zintuigen rusten, hoe moeilijker het is om wakker te blijven. Succes!!

Gewoon op GV blijven rondhangen. Ik heb het namelijk wel eens net andersom, dat vergeet te gaan slapen. Dus als je op die manier probeert wakker te blijven, zal dat ook wel lukken.

*muziek draaien waar je fit van blijft. *Dextro energie. *Koffie. *Tussendoor een douche nemen (als je er tijd voor hebt) *In beweging blijven. meer heb ik er niet, maar dit moet wel voldoende zijn. :-) Toegevoegd na 26 seconden: Red bull, of cola drinken.

Niets eten.... Door de honger blijf je wakker

Ik zou niet gaan computeren. Als het 's avonds is word ik zelf slaperig van het kijken naar het beeldscherm, mijn ogen gaan vanzelf dicht. 1) Drink veel cola 2) Als je niet in je 1tje bent, kan je een spelletje doen. Helpt ook. 3) Gewoon proberen niet je ogen dicht te doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100