Is het boek "Denk je sterk" van Fred Sterk en Sjoerd Swaen ook toegangkelijk voor mensen met angststoornissen ?

Is het boek "Denk je sterk" van Fred Sterk en Sjoerd Swaen enkel voor mensen die uitgesloten worden en verlegen zijn of is het ook toegankelijk voor mensen met angststoornissen want ik heb een negatief zelfbeeld door mijn angsten , op sociaal vlak heb ik geen problemen .

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Het boek is erop gericht om het zelfvertrouwen te vergroten. Daartoe reiken zij een aantal methoden aan. Wat voor angsten jij precies hebt en wat de oorzaak is beschrijf je hier niet, maar je beschrijft wel dat een gevolg van je angsten een negatief zelfbeeld is.

De schrijvers bieden, zo interpreteer ik het, technieken aan die jou anders over je zelf doen laten denken. 'Denk je sterk' en 'denk je zeker'.

Ik zou me zo voor kunnen stellen dat dit boek wel toegankelijk is voor mensen met angststoornissen omdat angststoornissen vaak (niet altijd) het gevolg zijn van irrationeel denken. Door dit boek leer je die gedachten te veranderen.

Kijk voor meer info eens bij de reviews bij het boek via onderstaande link:
http://www.bol.com/nl/p/denk-je-sterk-en-denk-je-zeker/1001004001961969/