Nee, ze zien het spiegelbeeld van jouw spiegelbeeld. .

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat je in de spiegel als je rechterkant ziet, is in werkelijkheid je linkerkant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien begrijp ik het verkeerd maar links blijft links toch als je in de spiegel kijkt? Als ik in de spiegel kijk en ik doe mijn linker hand op mijn linker wang dan zie ik dat in de spiegel ook zo. Dus stel dat de spiegel een persoon is dan ziet hij mijn linker hand naar mijn linker wang gaan. Het beeldblijft hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor hem zijn rechterhand ja, maar het beeld blijft er hetzelfde uitzien
In ieder geval is in jouw spiegelbeeld links met rechts verwisseld.
Daarnaast zien anderen je meestal vanuit een andere hoek dan jezelf. In de spiegel kijk je jezelf per slot altijd aan, anderen zien je ook "en profiel".

Foto's van je geven een beter beeld hoe anderen je zien, vooral fotoś waarvan jezelf niet wist dat ze gemaakt werden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+, beste antwoord voor mij
Jouw gezicht en uiterlijk veranderen niet in de spiegel. Het beeld is wel tegenovergesteld maar voor de rest ben jij weldegelijk dezelfde persoon die in de spiegel staat. Jij kijkt alleen anders naar jezelf omdat je alle bewegingen en gelaatstrekken van te voren weet en anderen weten dat niet.
Trouwens als je in de spiegel naar jezelf kijkt dan ben je wel tevreden met je uiterlijk.

Toegevoegd na 1 minuut:
De laatste zin moet zijn:
Trouwens als je bij de kapper in de spiegel naar jezelf kijkt dan ben je wel tevreden met je gezicht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een vermoeden dat deze vraag afkomstig is van de ontdekking dat je gezicht niet symetrisch is. Maar wees gerust anderen zien jou niet zo.

-excuses als dit off topic is-
Anderen zijn gewend aan je gezicht zoals die is, pas als zij jou ook in de spiegel zien lijkt je gezicht ook voor hun scheef.