Als ik in de spiegel kijk,zie ik mezelf.Zien anderen mij dan ook zo?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee, ze zien het spiegelbeeld van jouw spiegelbeeld. . Toegevoegd na 1 minuut: Wat je in de spiegel als je rechterkant ziet, is in werkelijkheid je linkerkant.

In ieder geval is in jouw spiegelbeeld links met rechts verwisseld. Daarnaast zien anderen je meestal vanuit een andere hoek dan jezelf. In de spiegel kijk je jezelf per slot altijd aan, anderen zien je ook "en profiel". Foto's van je geven een beter beeld hoe anderen je zien, vooral fotoś waarvan jezelf niet wist dat ze gemaakt werden.

Jouw gezicht en uiterlijk veranderen niet in de spiegel. Het beeld is wel tegenovergesteld maar voor de rest ben jij weldegelijk dezelfde persoon die in de spiegel staat. Jij kijkt alleen anders naar jezelf omdat je alle bewegingen en gelaatstrekken van te voren weet en anderen weten dat niet. Trouwens als je in de spiegel naar jezelf kijkt dan ben je wel tevreden met je uiterlijk. Toegevoegd na 1 minuut: De laatste zin moet zijn: Trouwens als je bij de kapper in de spiegel naar jezelf kijkt dan ben je wel tevreden met je gezicht.

Ik heb een vermoeden dat deze vraag afkomstig is van de ontdekking dat je gezicht niet symetrisch is. Maar wees gerust anderen zien jou niet zo. -excuses als dit off topic is- Anderen zijn gewend aan je gezicht zoals die is, pas als zij jou ook in de spiegel zien lijkt je gezicht ook voor hun scheef.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100