Waarom kijken mensen in hun zakdoek als ze hun neus gesnoten hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik niet hoor, ik ga m'n handen afdrogen.

Het beste antwoord

De mens kijkt van nature altijd naar wat er uit zijn lichaam komt. Dat is ook nodig, want je moet zeker weten dat het goed is.

Als er toevallig bloed uit je neus of anus komt, ja dan weet je dat het fout zit.

Ik denk een instinctieve handeling. Pure controle.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Om te zien of er wat uit is gekomen. Volgens mij is het gewoon een soort van gewoonte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze weten toch dat er snot uit komt!!!!!!!!!
Om dezelfde reden waarom ze na het poepen ook in de wc kijken wat ze precies gebakken hebben. Zelfcontrole, of alles er normaal uitziet. Want als je constateert dat er bv bloed bij zit, is een bezoekje aan de dokter aan te raden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze kijken hoeveel snot er in zit om als niemand het ziet het snot op te eten ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flyingcrow
13 jaar geleden
Ajakkieboe,gadver, (die min is niet van mij)
Om te zien of er iets bij zit,wat te hergebruiken is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-) Je weet maar nooit...
Maar moet jij je naam niet veranderen in Muifkeesje met deze avatar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb bemerkt, dat de dames & heren moderatoren niet langer meewerken in deze. Ik dacht zelf eigenlijk meer in de richting van Keefmuisje,maar zoals bijna alles op onze aardkloot is dit ook maar temporeel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kuismeefje is ook aardig...
Het zijn diagnose middelen om te bepalen hoe ziek/gezond je bent. Zo heeft de snot meerdere vormen en waaruit je het stadium van een griep of verkoudheid kunt bepalen.
Zo kijkt men ook naar het haar, de huid, de ontlastingen, ogen, enz.