Hebben Tweelingen hetzelfde gevoel qua liefde?

ik bedoel, ze zijn wel genetisch hetzelfde, zouden ze dan bijvoorbeeld op dezelfde vrouw/man vallen? ik bedoel natuurlijk niet het sterrenbeeld Tweelingen....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Wij hebben zelf een tweeling (31) een zoon en een dochter.
Zij zijn allebei heel anders in de liefde, tenminste..qua uiterlijk dan, hun doen en laten, wat ik zie als ouder en hoe ze er mee omgaan.
Ieder mens voelt de liefde op zijn/haar manier als ze het moeten verwoorden.
Maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer, alleen het gevoel is anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb ooit eens een vriendinnetje gehad uit een tweeling. De ene zag mij uiteraard helemaal zitten en de ander totaal niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken een voorbeeld van een een-eiïge tweeling die trouwde met een andere een-eiïge tweeling!
Ze hadden exact dezelfde smaak vwb het uiterlijk, maar innerlijk waren er toch wel wat karakterverschillen!