Wat zijn goede psychologische vragen die je kunt stellen aan Miss kandidaten?

Welke vragen kun je stellen aan een kandidaat Miss om te bepalen of ze daadwerkelijk geschikt is voor de rol van Miss Overijssel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Hoe zou jij de oude geschiedenis van Overijssel verwerken in een nieuw multimediaal jasje om het toerisme aan te trekken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aggut... En dat ineens koud op je dak? Ik heb nu al medelijden met de kandidaat die deze vraag krijgt, hahaha! Wel een + voor de vindingrijkheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha erg creatief
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zow! heb nu al medelijden met die kanidaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heee eh....we hebben het hier wel over Missen he ?
Niet te ingewikkeld maken ;-)

Andere antwoorden (10)

Waar kan jij heel boos om worden?
Stel je voor : je krijgt €10.000,- - waar zou je dit aan besteden?
Je wilt je vakantie besteden aan het helpen van mensen : waar ga je naar toe, en wat ga je doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zou jij kunnen toevoegen aan de promotie van onze provincie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is het verschil tussen de Holterberg en jouw borsten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha +1.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk is ze niet paars als de heide bloeit, en kan je niet op het hoogste punt gaan staan om meerdere steden/dorpen te zien liggen. eneh....weet je wel hoeveel motorrijders er over de holterberg gaan als het zonnetje weer schijnt hihi.
hoop toch echt dat er een verschil in zit. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In mijn goede jaren fietste ik toch zeker 1x per 14 dagen over de berg en weer terug, vanuit Zutphen. De Holterberg is er maar één en ontbeert tepels. Weet je,dat ik altijd even de parkeerplaats aandeed om daar bij de snackboet een frikadel speciaal te nuttigen? Die waren daar zo lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eh... Loenie? Waarom dan niet??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
it is goed vertoeven daar, zowel op de hei, het bos, de zandpaden en natuurlijk een tussenstop bij de kleffetaria auto's. goed te doen idd! (buitenlucht maakt hongerig he...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Holterberg is toch echt ? Of is die ook kunstmatig opgeworpen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo OOK, Marleen?
wat zou je doen als er nergens meer spiegels bestonden? of wat zou jij doen als je hetzelfde behandeld zou worden als iemand die regelmatig gepest word? of wat zou je doen als je om je innerlijk en je inteligentie beoordeeld zou worden en niet op je uiterlijk, als uiterlijk er niet toe zou doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is normaal?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarin zou jij als Miss Overijssel iets in willen bijdragen of voor willen betekenen, en waarom?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent een mooi meisje. Wat voegt schoonheid volgens jou toe in het leven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kun je geblindoekt vijftien bananen in een Ikea blender krijgen zonder te morsen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
xD dat zou ik heel knap vinden
Waarom wil jij Miss Overijssel worden en waarom denk jij dat je beter bent dan de andere kandidaten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pfff, dooddoener. -1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind jij, maar laten ze maar eens met een origineel antwoord komen!
Ben je blond?