Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar zijn studiedagen, congressen, workshops en lezingen te vinden over psychologie of onderwerpen die ermee te maken hebben?

Liefst in België. Een onderwerp als interculturele communicatie is ook goed want dat is belangrijk voor een psycholoog. Maar via Google vind ik enorm moeilijk studiedagen en de meeste zijn dan al gepasseerd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

in belgie kan ik niet veel vinden.
als het enigszins te doen is qua afstand, dan zou ik de agenda op www.scem.nl in de gaten houden.
diverse onderwerpen, waaronder ook uit de psychologie.
ik heb donderdag een symposium bezocht wat door scem was georganiseerd, en alles was tot in de puntjes verzorgd.
hopelijk heb je hier toch iets aan!
(Lees meer...)
13 jaar geleden
in het blad 'psychologie'. Ik neem aan dat er ook op hun website wel het e.e.a. te vinden zal zijn.
Wat ook handig is -tenminste, als je psycholoog of psycholoog in opleiding bent, is lid worden van de beroepsvereniging. Welke dat in belgië is weet ik niet, maar daar kun je vast achter komen via je zoekmachine!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de website van psy, filosofie magazine heeft ook interessante symposia en zelf ben ik lid van NVMW daar is ook genoeg te volgen over dit onderwerp.

Toegevoegd na 38 seconden:
Sorry, NVMW is natuurlijk alleen in Nederland.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding