Als je verdrietig wil zijn, any excuse will do... Zelfs geen smoesje kan een aanleiding zijn...

Maar omdat het persoonlijk is, kan elke aanleiding of elke gebeurtenis verdriet oproepen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Ziek zijn, mensen verliezen, mensen waarom je geeft met problemen.... Je dier die ziek is, persoonlijke omstandigheden die onterecht zijn veroorzaakt.... Tja, zo kan ik nog wel even doorgaan....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan verdrietig worden als er dingen in het leven tegenzitten, als je je niet volmaakt gelukkig voelt. En dit kan komen door situaties zoals de dood, ziekte, verlies, etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dierenleed!!..(en nee die kat in mijn shirt heeft t prima;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL Geloof ik meteen
Wanneer iemand onrecht wordt aangedaan, overlijden van mensen waar ik om geef, oneerlijkheid, ruzie, onbegrip,....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dieren leed .
Als ik zie wat de mens de dieren aan doen
Zeehonden doden huisdieren kwellen .
walvissen doden .
sinds ik de mens heb leren kennen.
Ben ik van dieren gaan houden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe het er tegenwoordig in de wereld aan toegaat.

Mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen, die elkaar dood rijden, enz. Ik zou er een boek over kunnen schrijven!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het leed in de wereld in zijn kleinste en grootste, dierlijke en menselijke vorm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dierenleed en niet alleen verdrietig maar ook verschrikkelijk boos
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Jinx;

Mee moeten maken dat dierbaren pijn of onrecht ervaren en daar nix aan kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik iets verlies dat me blij maakt, of als iemand iets doet waarom ik HEEl kwaad word..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van het boek 'dagboek van Anne Frank' wordt ik verdrietig.