Waar kan je allemaal verdrietig van worden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je verdrietig wil zijn, any excuse will do... Zelfs geen smoesje kan een aanleiding zijn... Maar omdat het persoonlijk is, kan elke aanleiding of elke gebeurtenis verdriet oproepen...

Ziek zijn, mensen verliezen, mensen waarom je geeft met problemen.... Je dier die ziek is, persoonlijke omstandigheden die onterecht zijn veroorzaakt.... Tja, zo kan ik nog wel even doorgaan....

Je kan verdrietig worden als er dingen in het leven tegenzitten, als je je niet volmaakt gelukkig voelt. En dit kan komen door situaties zoals de dood, ziekte, verlies, etc.

dierenleed!!..(en nee die kat in mijn shirt heeft t prima;-)

Wanneer iemand onrecht wordt aangedaan, overlijden van mensen waar ik om geef, oneerlijkheid, ruzie, onbegrip,....

Dieren leed . Als ik zie wat de mens de dieren aan doen Zeehonden doden huisdieren kwellen . walvissen doden . sinds ik de mens heb leren kennen. Ben ik van dieren gaan houden

Hoe het er tegenwoordig in de wereld aan toegaat. Mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen, die elkaar dood rijden, enz. Ik zou er een boek over kunnen schrijven!

Het leed in de wereld in zijn kleinste en grootste, dierlijke en menselijke vorm.

Dierenleed en niet alleen verdrietig maar ook verschrikkelijk boos

Ha, die Jinx; Mee moeten maken dat dierbaren pijn of onrecht ervaren en daar nix aan kunnen doen.

Als ik iets verlies dat me blij maakt, of als iemand iets doet waarom ik HEEl kwaad word..

Van het boek 'dagboek van Anne Frank' wordt ik verdrietig.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100