Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (9)

Tot elke hoogte...

Waarom, omdat ik ervan kan leren...
er zijn namelijk 2 mogelijkheden...
A) het klopt, dan kan ik dat onder de loep nemen en indien het klopt in mijn optiek, aanpassen
B) het klopt niet, dan bedank ik die ander voor het laten zien dat hij niet juist de zaken gezien heeft en voor zijn belangstelling mij dat te vertellen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het terecht is heb ik er geen problemen mee, als het onterechte kritiek is, of kritiek die volledig op de man gespeeld wordt, dan ga ik er tegenin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien accepteer ik het niet meteen, maar op termijn accepteer ik het wel en leer ik er van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik waardeer kritiek tot op elke hoogte, want kritiek is een cadeautje waar je altijd leerpunten uit kunt trekken. Het geeft namelijk altijd aan hoe je boodschap of gedrag in de perceptie van je omgeving aankomt. Dit kan aanleiding zijn om de verpakking of de boodschap aan te passen zodat je je doel beter bereikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Jinx;

Alle goed onderbouwde kritiek op mijn doen en laten accepteer ik. Valse aantijgingen, op de man spelen of kritiek zonder enige reële grond leg ik naast me neer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opbouwende en goed onderbouwde kritiek waar iets van te leren is. Arrogante mensen daar luister ik liever niet naar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kritiek is goed, je leert ervan. Maar als iemand mij gewoon afkraakt, zonder er eigenlijk maar over na te denken of ik ook nog wat goed heb gedaan. Verder vindt ik dat je als je kritiek geeft ook altijd wel een compliment kan geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen als het terecht is en bedoeld om me er iets van te laten leren. En dan nog moeten ze het goed brengen :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang diegene zijn kritiek maar kan onderbouwen zoniet dan ben ik klaar met luisteren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding