Met je ziel, maar of het voor lang is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een super hijskraan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de langste arm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het alleen wil tillen en niet hoeft te verplaatsen kun je het beste tillen met voldoende tegenwicht. Denk aan een gewicht aan de andere kant van een wip. Daarbij geldt tevens de hefboomwerking: hoe verder het gewicht van het kantelpunt is, hoe minder het hoeft te wegen om hetzelfde gewicht aan de andere kant van de wip te kunnen tillen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door het ja woord te geven op je trouwdag. Daar laad je een enorme verantwoording mee op je schouders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een drijvend droogdok.
Daar past een heel groot schip in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met veel inzettingsvermogen
of een heftruck..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Archimedes zou gezegt hebben: "Geef mij een hefboom en ik beweeg de wereld (meerdere varianten te vinden waaronder plaats/tribune).

Wat hij ermee bedoelde is als je hefboom groot genoeg is en je hebt een positie om die te gebruiken, is de massa eigelijk niet meer relevant en kan je alles tillen.

Voor hefboom kan je allerlei toestellen verzinnen waaronder katrollen etc.
13 jaar geleden
..................Met je wilskracht!...............................................
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met belastingfraude.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een hele lange arm. Ooit is er een geleerde geweest die gezegd heeft de wereld te kunnen dragen zolang je maar een hele lange arm hebt.