Biologie: hoe zit de mens in elkaar?
Natuurkunde: wanneer breekt een bot?
Scheikunde: welke middelen kunnen als geneesmiddel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja daar heeft hij mee te maken
13 jaar geleden
niets, een huisarts heeft geleerd om via onderzoek, door vragen te stellen en door testjes te doen, een diagnose te stellen. Daarvoor heeft hij protocollen ter beschikking, die, als hij ze goed volgt, ertoe leiden dat de diagnose steeds scherper wordt. Het protocol kan ertoe leiden dat hij een medicijn voorschrijft, welke medicije: dat staat vast op basis van de uitslag van de tests. Het protocol kan er ook toe leiden dat hij de patient moet doorverwijzen. Dan geeft hij een doorverwijsbriefje. Ofwel: een huisarts hoeft in zijn dagelijkse praktijk helemaal niets te maken te hebben met biologie, natuurkunde en scheikunde!

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh ja, de vakken zijn wel bijzonder gewenst in zijn opleiding!