Bestaat er iets op de wereld, wat nooit slijt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

afgezien van het feit dat slijten op meerdere manieren uitgelegd kan worden.... filosofisch, mechanisch, enzovoort. iets slijt niet zolang het niet aangeraakt wordt. Als iets aangeraakt wordt slijt het, er worden dan onderdelen afgenomen/meegenomen. Grappige is dat dat zowel geldt voor fysiek slijten, als voor filosofisch slijten.

Volgens mij slijt alles op den duur, zelfs diamantboren.

Water: zelfs smeerolie slijt b.v. in een motor, maar het water in een hydrostatisch lager slijt niet.

Gassen.

Ik zou het op puur 24 karaats goud houden, onbewerkt als staaf. Zonet even in de kluis hier gekeken en gelukkig alles ligt er nog en intact ook! ;)

De meeste atomen blijven wel intact. Toegevoegd na 27 seconden: Oh, en voor de zweverigen onder ons: Liefde...

Broodje boerenkool met haring en satesaus. Ik heb ze geprobeerd te verkopen, maar ik kan ze nooit ergens slijten...

Ha, die Annswers; In overdrachtelijke zin zullen echte liefde en echt verdriet nooit slijten. Ze raken misschien ondergesneeuwd of je weet ze een plaats te geven, maar als ze wel slijten waren ze toch nooit helemaal echt.

Het stellen van GoeieVragen slijt nooit.

diamanten!

De nieuwsgierigheid van de mens, blijft tot zijn dood aanwezig.

Ik denk dat WATER nooit verslijt! De hoeveelheid water op de wereld zal denk ik altijd gelijk blijven, hoeveel we ook gebruiken, het zal altijd op de 1 of andere manier weer terug komen bij de basis!

Oude liefde roest niet.

Atomen waar alles uit bestaat zelf, die slijten nooit, ze veranderen alleen van samenstelling. Er zijn nog steeds evenveel atomen in het universum als dat er waren bij het onstaan ervan.

Bronnen:
Nat Geo

Je monitor slijt niet van het bewegen van je muis punt.

alleen als je het niet gebruikt

Internet-websites.

Het kringloopproces van het leven. Geboorte dood geboorte dood enz.enz. Tenminste dat geloof ik.

ze zeggen dat verdriet nooit slijt

De kern van de aarde sluit niet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100