Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

afgezien van het feit dat slijten op meerdere manieren uitgelegd kan worden.... filosofisch, mechanisch, enzovoort.

iets slijt niet zolang het niet aangeraakt wordt. Als iets aangeraakt wordt slijt het, er worden dan onderdelen afgenomen/meegenomen. Grappige is dat dat zowel geldt voor fysiek slijten, als voor filosofisch slijten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

Volgens mij slijt alles op den duur, zelfs diamantboren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Water: zelfs smeerolie slijt b.v. in een motor, maar het water in een hydrostatisch lager slijt niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13 jaar geleden
De meeste atomen blijven wel intact.

Toegevoegd na 27 seconden:
Oh, en voor de zweverigen onder ons: Liefde...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Broodje boerenkool met haring en satesaus.

Ik heb ze geprobeerd te verkopen, maar ik kan ze nooit ergens slijten...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Woehahhahaha!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahah gatver+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je ze volgende maand meenemen en in het vliegtuig uitventen, want wat je daar krijgt, kan niet veel beroerder zijn! +
corzijlstra
13 jaar geleden
Leuke grap! Ik had ook eens gereageerd op iemand die vroeg wanneer er weer nieuwe oranje voetbalshirts komen. Ik zei zoiets als dat het heel moeilijk is om dat te bepalen, omdat dan eerst moet worden bekeken welke voetbalclubs oranje shirts dragen. Deze als grap bedoelde waarheid als een koe werd niet gewaardeerd. De vraagsteller had zijn of haar vraag anders moeten stellen. Hij had moeten vragen, wanneer er voor het Nederlands Elftal nieuwe oranje shirts komen. Ik had bovendien op dat moment weinig punten om zelf een vraag te stellen. Ik had de punten toen wel nodig. Dan kon ik beter een ontwijkend antwoord geven dan een foutief antwoord.
Ha, die Annswers;

In overdrachtelijke zin zullen echte liefde en echt verdriet nooit slijten. Ze raken misschien ondergesneeuwd of je weet ze een plaats te geven, maar als ze wel slijten waren ze toch nooit helemaal echt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het stellen van GoeieVragen slijt nooit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
diamanten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De nieuwsgierigheid van de mens, blijft tot zijn dood aanwezig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat WATER nooit verslijt!

De hoeveelheid water op de wereld zal denk ik altijd gelijk blijven, hoeveel we ook gebruiken, het zal altijd op de 1 of andere manier weer terug komen bij de basis!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oude liefde roest niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Atomen waar alles uit bestaat zelf, die slijten nooit, ze veranderen alleen van samenstelling. Er zijn nog steeds evenveel atomen in het universum als dat er waren bij het onstaan ervan.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je monitor slijt niet van het bewegen van je muis punt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alleen als je het niet gebruikt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Internet-websites.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kringloopproces van het leven. Geboorte dood geboorte dood enz.enz. Tenminste dat geloof ik.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
ze zeggen dat verdriet nooit slijt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kern van de aarde sluit niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding