afgezien van het feit dat slijten op meerdere manieren uitgelegd kan worden.... filosofisch, mechanisch, enzovoort.

iets slijt niet zolang het niet aangeraakt wordt. Als iets aangeraakt wordt slijt het, er worden dan onderdelen afgenomen/meegenomen. Grappige is dat dat zowel geldt voor fysiek slijten, als voor filosofisch slijten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

Volgens mij slijt alles op den duur, zelfs diamantboren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Water: zelfs smeerolie slijt b.v. in een motor, maar het water in een hydrostatisch lager slijt niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste atomen blijven wel intact.

Toegevoegd na 27 seconden:
Oh, en voor de zweverigen onder ons: Liefde...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Broodje boerenkool met haring en satesaus.

Ik heb ze geprobeerd te verkopen, maar ik kan ze nooit ergens slijten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Woehahhahaha!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahah gatver+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je ze volgende maand meenemen en in het vliegtuig uitventen, want wat je daar krijgt, kan niet veel beroerder zijn! +
corzijlstra
13 jaar geleden
Leuke grap! Ik had ook eens gereageerd op iemand die vroeg wanneer er weer nieuwe oranje voetbalshirts komen. Ik zei zoiets als dat het heel moeilijk is om dat te bepalen, omdat dan eerst moet worden bekeken welke voetbalclubs oranje shirts dragen. Deze als grap bedoelde waarheid als een koe werd niet gewaardeerd. De vraagsteller had zijn of haar vraag anders moeten stellen. Hij had moeten vragen, wanneer er voor het Nederlands Elftal nieuwe oranje shirts komen. Ik had bovendien op dat moment weinig punten om zelf een vraag te stellen. Ik had de punten toen wel nodig. Dan kon ik beter een ontwijkend antwoord geven dan een foutief antwoord.
Ha, die Annswers;

In overdrachtelijke zin zullen echte liefde en echt verdriet nooit slijten. Ze raken misschien ondergesneeuwd of je weet ze een plaats te geven, maar als ze wel slijten waren ze toch nooit helemaal echt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het stellen van GoeieVragen slijt nooit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
diamanten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De nieuwsgierigheid van de mens, blijft tot zijn dood aanwezig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat WATER nooit verslijt!

De hoeveelheid water op de wereld zal denk ik altijd gelijk blijven, hoeveel we ook gebruiken, het zal altijd op de 1 of andere manier weer terug komen bij de basis!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oude liefde roest niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Atomen waar alles uit bestaat zelf, die slijten nooit, ze veranderen alleen van samenstelling. Er zijn nog steeds evenveel atomen in het universum als dat er waren bij het onstaan ervan.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je monitor slijt niet van het bewegen van je muis punt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alleen als je het niet gebruikt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Internet-websites.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kringloopproces van het leven. Geboorte dood geboorte dood enz.enz. Tenminste dat geloof ik.
13 jaar geleden
ze zeggen dat verdriet nooit slijt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kern van de aarde sluit niet.