Regelmatig lees ik in de krant over Plofkraken!

Er wordt een gaatje in de geldautomaat geboort en een slang met vlambaar gas ingestoken. de druk wordt aardig opgebouwd en boem. Over welk soort gas hebben we het hier?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier wordt een gas voor gebruikt dat zwaarder is dan lucht. Het 'zakt' zodoende lekker weg in de machine. Propaan-/butaangas heeft die eigenschap....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij zijn die plofkraken verleden tijd; kwam op youtube dit filmpje tegen: http://www.youtube.com/watch?v=pGBKXBEqPQA
Groetjes,
Tom