Hoe sluit ik mijn fiets aan op mijn laptop zodat ik geen stroom meer hoef te betalen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou je dat echt willen? je zou heel erg lang zullen moeten fietsen om hem op te laden...
rebecca
13 jaar geleden
je kan het beter andersom proberen, de laptop op de fiets aansluiten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat mensen allemaal verzinnen hé
je kan ook je laptop voortaan niet meer aanzetten

Antwoorden (4)

Is allemaal te koop in de winkel.
Plaatje bij antwoord
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar?
AWM
13 jaar geleden
De link staat notabene in het plaatje!
Nou vooruit: http://pedalpowergenerator.com/buy-bicycle-generator-assembled-pm-motor-pedal-power.htm#Roller
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol
je moet je dynamo op een accu aansluiten de accu moet via een adaptor het juiste voltage naar de laptop sturen.

kijk hier eens

http://www.smitmedia.nl/project/p33.htm

http://www.bright.nl/fiets-wekt-genoeg-stroom-op-voor-tv-en-playstation
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedenkt wel dat door de extra belasting van het fietsen, je zelf meer energie verbruikt en nodig hebt. Je zou dus (theoretisch) meer moeten eten. Wat kost meer, het extra eten + dynamo + gelijkrichter of het beetje stroom wat je laptop kost?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet de laptop met een touw achter je fiets binden en gaan fietsen. De energie van de snelheid van het fietsen en de beweging van het stoten op de grond, wordt dan overgebracht op de laptop.