Waarmee kun je neopreen het best ontvetten en met welke lijm hecht je neoprene op staal?

Voor een toepassing moet ik een neopreen afdichtingsring op een stalen plaat (mild steel) lijmen. Dus ik wil eerst het neopreen ontvetten, alsook het staal, en dan met de juiste lijm aanbrengen. Iemand een idee welke lijm ik het best kan gebruiken, en waarmee ik neopreen mag ontvetten?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Wasbenzine ontvet goed en is niet (erg) agressief, en vastlijmen met
twee-componentenlijm. Wel opletten dat je de juiste lijm gebruikt, want er zijn soorten die neopreen aantasten, (dus wel even de bijsluiter lezen).
jc54