De brekingsindex en de hoek van inval. Een straal die recht invalt buigt niet af namelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Oh, alweer die regenboog.
Dat heeft te maken met de brekingsindex van water, maar ook de vorm van de druppel, die als lens kan werken.
En nu weer verder zelf je huiswerk maken!
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je mag gewoon antwoorden, antwoordman, laat de persoon die de vraag stelt in zijn waarde aub. Jij vind dat ook fijn als een ander jou in je waarde laat.
AWM
13 jaar geleden
Geachte heer Janssen, Ik laat de vraagsteller zozeer in zijn waarde, dat ik zelfs de tijd uittrek om te antwoorden. Dank u dat dat mag.