Nee. Een vrouw met grote (natuurlijke) borsten heeft iets meer drijfvermogen dan een vrouw met kleine borsten, puur en alleen omdat ze uit vetweefsel bestaan, dat lichter is dan water en dus blijft drijven. En vrouwen met een grotere boezem hebben over het algemeen al wat meer vet en dus meer drijfvermogen.

Siliconen echter, zijn zwaarder dan water (echt waar !), en dus NIET geschikt om te blijven drijven. Probeer het maar eens uit als je toevallig ergens een voorwerp hebt dat helemaal van siliconen is en niet hol (een stuk speelgoed ofzo, of een onderzetter). Vrouwen met siliconenborsten blijven dus relatief MINDER goed drijven. Het zijn géén zwembandjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat probeerde ik ook duidelijk te maken. Natuurlijk zijn er ook saline implantaten, maar dat is zout water...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Marleen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (4)

Ligt aan het totaal gewicht, maar ze heeft een kleine voorsprong.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen als ze op haar buik ligt.

Toegevoegd na 37 seconden:
Die siliconen hebben alleen drijfvermogen als ze zich onder water bevinden. Iets dat zich boven water bevindt, kan nooit bijdragen aan het drijfvermogen.
Cryofiel
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen een buitenboordmotortje erbij en je kunt rustig verder varen, hahaha..... +1
Na al deze grappige pogingen hier even het antwoord:
Nee, de siliconen die gebruikt worden hebben een hoger soortelijk gewicht dan water, dus integendeel.
AWM
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Vrouwen blijven beter drijven dan mannen, maar met heel veel siliconen wordt je wel steeds zwaarder....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets aan toe te voegen. +1
Siliconen zijndus geen reddingsvest.
Ze hebben een wat hogere dichtheid dan vet en water.
Dat is dus een goede reden om waterzakjes als inplantaten te bezigen.
Zakjes met eigen (eerder gewonnen via liposuctie en daarna gezuiverd) vet zou misschien nog beter zijn.
Maar waarom toch die (hang) naar enorme borsten.
Als een vrouw van nature een flink voorkomen heeft, niets aan de hand.
Maar waarom zetten zoveel mooie knappe vrouwen van die dikke borsten?

Omdat sommige lullo's van mannen dan wat hebben om naar te staren?
Is het gezicht van een vrouw dan niet veel interessanter?
Dat zou toch zo moeten zijn.

Ofschoon ik de vraag begrijp is het droevig dat zoveel vrouwen zich ontevreden laten maken over hun voorkomen.
Mijn vrouw heeft C, net als heel veel andere zeer charmante verschijningen.
Ik ben blij dat het feminisme wat minder geprononceerd penisnijd naar voren brengt als vroeger.
Een echte man heeft liever drie ons echt dan een pond (of veel meer) nep.
Natuurlijke borsten blijven meestal langer mooi en worden doorgaans iets groter na zwangerschap.
Door de onder de borst lopende spier te trainen gaan ze niet hangen.
Een bekende nederlande presentatrice had de mooiste borsten van Nederland, was uit enquete gebleken.
Ze heeft C cup.
Lieve vrouwen, houd die centen voor borstvergroting lekker in je zak of doe er iets mee wat je werkelijk leuk en belangrijk vind.
Een vent die valt op je siliconenborsten heeft mijns inziens
zo weinig werkzaam materiaal in zijn bovenkamer dat hij jou niet eens waard is.
Ik heb het niet over vrouwen die van nature flinke borsten hebben en heb daar absoluut niets op tegen.
Ze horen dan bij die vrouwen en sieren haar.
Mannen kijk eens naar kwaliteit in plaats naar kwantiteit.
Lieve vrouwen, laat je niets wijs maken, fotomodellen hebben vaak niet meer dan B-C en worden beschouwd als de mooiste vrouwen.
Ook de meest aantrekkelijke actrices hebben vaak geen grote borsten.
Wat zegt dat?
Dat je geen geld hoeft te investeren in siliconen, je zinkt er mee als een baksteen.
Dit is mijn persoonlijke mening, als 100% heteroman zie ik meestal meteen wanneer een vrouw knap is in de breedste zin van het woord.
Alle mannen hebben dat vermogen.
Siliconen horen in de badkamer als afdichting en kit.
Je moet er echter niet een man mee aan jezelf hoeven plakken.
Hierbij heb ik het NIET over vrouwen die van nature vrijwel geen borsten hebben, als ze gelukkiger zijn met twee zakjes water, moeten ze dat beslist doen.