Wat moet ik doen om florensisch onderzoeker te worden?

Hallo

Binnenkort studeer ik af (zit nu in het 5de aso), maar welke wegen moet ik nog allemaal volgen om forensisch onderzoeker te worden, moet ik nog een bachelor halen en dan 3 jaar verder doen, of kan ik onmiddellijk beginnen na mijn 6de jaar aso met de opleiding voor forensisch onderzoeker?

Bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
In Florence gaan wonen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Alvast beginnen een herbarium aan te leggen
Erna55
8 jaar geleden
In een bloemenwinkel gaan werken.
Computoon
8 jaar geleden
:-)
Amadea
8 jaar geleden
Welk niveau heeft ASO? Zie hier wat de eisen zijn: http://www.erasmushogeschool.be/opleidingen/ehb-verder-studeren/forensisch-onderzoek
tinus1969
8 jaar geleden
België, neem ik aan?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als GV niet zo was ingericht dat je aan een eenmaal geposte tekst niets meer kunt wijzigen was de fout waarschijnlijk al hersteld en hadden we niet zo veel grappen kunnen posten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb verscheidene malen na het posten van een vraag gezien dat er een spelfout in zat, de vraag teruggenomen, de spelling verbeterd en opnieuw gepost. Deze werkwijze kan ook worden toegepast bij het geven van een antwoord, maar niet bij een reactie.
Amadea
8 jaar geleden
Je kunt ook aan het moderatieteam verzoeken om die L te wissen.

Antwoorden (1)

Ik ben een paar keer bij het Nederlands Forensisch Instituut geweest en voor zover ik kan nagaan werken er alleen onderzoekers met een academische opleiding. Daaronder zijn biologen, natuur- en scheikundigen, informatici en wiskundigen. Je zult dus de meeste kans maken met een universitaire opleiding in een van de genoemde vakken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Ik vermoed dat vraagsteller in België woont.