In hoeveel jaar zijn er 100 miljard levende mensen op aarde?

De populatie gaat snel heeeeeel snel, jaar 1950 +/- 2,5miljard . nu jaar 2010 ruim 7,5 miljard. Dus even heel cru gezegd over hoeveel jaar maken we elkaar (de mensheid) af voor een beker schoon water.....?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

"Dus even heel cru gezegd over hoeveel jaar maken we elkaar (de mensheid) af voor een beker schoon water.....?"

-In dat stadium zijn we helaas nu.
100 miljard gaan nooit lukken; de huidige 6 zijn al teveel voor dit planeetje.
Althans, gezien hoe zuinig de mensheid op z'n spullen is....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"huidige 6"
't Is al bijna 7.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Argh...
Nou, aan mij kan het niet liggen, ik heb geen kinderen... Maar nog, we zijn nu al met teveel...
Dat wil zeggen:
Dát, of we moeten een en ander beter verdelen op de wereld.

Andere antwoorden (4)

Nooit.
Door een tekort aan o.a. woonruimte en voedsel zal de bevolking niet meer zo heel erg lang blijven stijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nooit werkelijk never ik denk zelfs dat ze nooit over de 10 miljard komen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lukt nooit, er zullen hongersnoden en natuurrampen voorvallen, om niet te zeggen grote oorlogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat gaan wij niet meer meemaken, noch onze nakomelingen.
In 60 jaar tijd meer dan verdubbeld en 3 keer zo gestoord dan 60 jaar geleden. Per seconde dommer...en gestoorder. Zo lijkt het af en toe
De mensheid gaat zo waardeloos om met alles zowat.
Zo respectloos en arrogant.
Alsof ze God zelf zijn....
Wel , die bestaat al...en ze zijn het daarboven goed zat.
Met hoe de mensheid zich gedraagt tegenwoordig.
Moeder Aarde en Vadertje Tijd gaan samenwerken.
Als de mens, de natuur vernietigd...dan vernietigd de Natuur de mensen. In een trunami of vulkaanuitbarstingen, aardbevingen, orkanen.
Het zij zo.