hoeveel mw moet er zijn voor een laserlamp om ballonen kapot te maken?

ik heb bij minisinthebox een laser gekocht met 5mw. Zou ik daar ballonen mee kapot kunnen maken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Er is daar geen standaard voor, ligt ook aan de kleur van het licht, al kan je ervan uitgaan dat eentje met 1000mW, 1W, groen of rood, sterk genoeg is ervoor, het ligt ook aan de lens die ervoor zit, je hebt bijvoorbeeld lasers van 1200mW welke volgens de verkopers te zien zijn tot in de ruimte.