Ja dat klopt. Gravitatie energie is een soort potentiële energie die afhangt van de hoogte tov een andere massa
erotisi
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Even voor mijn idee. Dus ik sta op de grond. Gebeurt dit.
https://www.google.nl/search?q=hole+appears+in+ground&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Q3iRVeT_GoSrUeKkmPgN&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1920&bih=1075
erotisi
8 jaar geleden
Ĺeuke reactie. In dit geval blijk je toch nog meer potentie te hebben
Erna55
8 jaar geleden
@Tomaat ;
Nu ik je vakantiefoto's heb gezien, is er een mysterie opgelost.
Wie is toch de drager van de zwaartekrachtgolven ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank u !