Kan je ondernemer worden met een technische studie?

Bijvoorbeeld een bedrijf met Zonnepanelen die je op je studie uitvind ofzoiets.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kunt altijd ondernemer worden studie of geen studie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit kan zeker.
Mogelijk interessante studies zijn in dat geval:
-Technische bedrijfskunde
-Werktuigbouwkunde
-Industrieel ontwerpen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Juist perfect !! Er zijn al ( te ) veel managers die geen kennis of passie hebben van het product of van de markt waar ze iets in doen . Dat kan goed zijn er op een zakelijke afstandelijke manier tegen aan te kijken . Met zeer droevige resultaten vaak . Nu zie je juist weer passie en kennis van je producten en gevoel voor de markt ( Apple ) inplaats van managers zoals bij de KPN die nauwelijks weten hoe een smart iPhone werkte en zonder er op afgerekend worden iets zeggen ( in 2007 ) van ach dat blijft een niche in de markt daar doen we niet aan . Dus nu juist is het een combinatie van ken je product en de markt en heb passie voor wat je uitdraagt . Of het nu zonnen panelen zijn of deurgrepen of een ijs salon just do it . Succes.