Dit komt door de nicotine:in contact met de lucht verkleurt dit bruinachtig.
fremar
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dank u voor uw reactie. Maar rook houdt in dat er kleine deeltjes van een vaste stof in de lucht of in een gas blijven zweven maar plakken die kleine nicotine deeltjes aan het plafond of ie het iets anders ??
fremar
9 jaar geleden
die blijven inderdaad aan het plafond kleven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
overigens krijgen je longen (als roker/meeroker) na verloop van tijd dezelfde kleur als dat plafond. maar dat plafond kan je wel weer witten....
Het plafond verkleurt niet.
Er slaat teer uit de rook neer op het plafond. En die teer is bruin.
Reddie