dan zouden wat ziektes, die door muggen doorgegeven worden waarschijnlijk verdwijnen. Maar ook vogels en andere dieren die muggen eten zouden verdwijnen.
(De fabrikant van anti-muggensmeersels zou het ook moeilijk krijgen)
anneliez
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
...zou ook verdwijnen...
elk dier kan je zien als een kaart in een kaarten huis als je een kaary weg hald stort de hele toren in. Alle dieren zijn met me kaar verbonden in het voedsel web, dit is een web waar in je kan zien welk dier wat eet. Als je een van deze voedsel bronen weg haald zouden misschien wel alle dieren kunnen uitsterven
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het hele ecosysteem zal opnieuw 'gestart 'moeten worden.
De muggen zelf, zijn voor veel dieren hun hoofdvoedsel.
Als dat er niet meer is, zullen deze dieren moeten overgaan op een alternatief, of uit sterven.
Maar de allergrootste verstoring van de natuur is het dan ontbreken van de muggenlarven.
Die in onvoorstelbare hoeveelheden in de natuur voor komen.
Ze ruimen onvoorstelbare hoeveelheden rottend organisch materiaal op, dat in het water voorkomt.
Het meest gore stinkende water kunnen ze in korte tijd brandschoon maken ( eten)
Zonder deze muggenlarven zou er o.a. heel veel giftig moerasgas ontstaan, dat een enorme verstoring zal geven in ecosystemen en veel soorten dieren, vooral waterdieren zullen uit sterven/ vergiftigen.