Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Mijn lentegevoel was van de week. Als ik uit mijn raam kijk, kijk ik op het weitje van de achterburen. En daar dartelden en sprongen de lammetjes over elkaar heen, echt zo schattig! Het zonnetje scheen er lekker op en de vogeltjes lieten hun mooiste melodietjes horen! En die lammetjes maar rennen en springen en bovenop moederschaap springen! Haha zoo lief vond ik het. Nu kijk ik regelmatig naar buiten om even van dit tafereel te genieten! Laat de zomer maar komen!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (21)

Fluitende vogeltjes en het zonnetje die door komt :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De merel om 5 uur ´s morgens die wekt je met zijn schone gezang... Heerlijk de lente begint nu...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanmiddag rook ik de lente ,ik was helemaal blij mmmmm ik zag een veld met paarsen crocussen, De warmte voelde ik door de zon pffff met mijn winterjas nog aan. Omdat het in de ochtend nog fris is.Het maakt mij happy. Vlinders in mijn buik dat is het lente gevoel, omdat ik de lente op snoof. mmmmmm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Honderd kleine details : mensen zijn vriendelijker , minder mutsen en sjaals , vogels doen gek, meer wielrenners, krokussen steken de kop op, minuscule knoppen aan struiken, hagen en gewassen, eerste hopscheuten : de eeuwige cyclus van een verlangen naar een behaaglijke zon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De lente begint pas officieel op Rokjesdag. Dan pas spreek je van een echt lentegevoel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahahahatsjoeee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Jdith, last van hooikoorts, das niet fijn he.
sterkte er mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt! Geeft niets, hoort er bij haha! Maar zo merk je wel dat de lente weer begonnen is! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad, in de zon, met hooikoorts
Door de lekker weer vandaag graden of 15/16 was ken je gewoon zien dat lente begonnen is. Lekker is dat he,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was vandaag een heerlijke temperatuur en het miegelt buiten al van de sneeuwklokjes en van moolkeesjes,die een nestelplekje zoeken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De geur van warme lente-regen in een ontluikende tuin, liefst in de ochtend, terwijl je op het gazon staat.

Dat is lente voor mij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel veel bloemen zoals crocussen, hmmm!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je eindelijk weer gewekt wordt door......., 't licht!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooe mij was het lente gevoel er al wat eerder dan vandaag, maar het was vandaag wel een prachtigge dag.

Maar ik rook de lente al, na de eerste wind/storm bui, de dag er na, zo'n 2 a 3 weken geleden.
Toen wist ik dat de lente het weer "gewonnen" had van de kou.
En dat het echte mooie weer zoals vandaag, niet lang meer duurde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vandaag de hele dag in de tuin gewerkt, alles begint uit te lopen en de hele dag vogels om me heen. De eerste vogels zijn al begonnen met een kastje in te richten tot kinderkamer.........jaaaa als dat geen begin van de lente is, dan weet ik het niet meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je lekker in het zonnetje met een bakje koffie erbij kunt genieten van de tuin .
En zien kunt dat de natuur weer tot leven komt .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarneembare activiteit van de natuur. Trekvogels komen terug, krokussen (Iridaceae) steken de kop boven de grond. En wat te denken van de terrasjes die vollopen? Over de lengte van de rokjes zullen we even niet hebben!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij is dat heel duidelijk: Veel niezen en vaak jeukende ogen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij is vandaag de lente begonnen. Ik heb lekker buiten gezeten in het zonnetje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet uit een dag mooi weer, de rest is weer pet. Hoewel we natuurlijk wel allemaal blij zijn en dat is niet verkeerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de winterjas weer opgeborgen kan worden, en als
de grasvelden weer groen worden,,en natuurlijk s,morgens de fluitende vogels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mensen worden veel verdraagzamer en vriendelijker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding