Welke Nederlandse bedrijven weten zich geen raad met hun CO2?

Ik wil CO2 als grondstof voor droogijs gaan gebruiken; 5000 ton vloeibaar CO2 voor ICS Droogijs .

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij het fermenteren komt CO2 vrij. De productie van ethanol is dan ook een belangrijke bron van industriële CO2. Denk aan grote brouwerijen.

Overigens, ik zou niet meteen aan GV denken als ik voor een bedrijf 5000 ton (!) vloeibaar CO2 zocht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alle energiebedrijven (EON, Electrabel, NUON, noem maar op) hebben in de centrales een overschot aan CO2.

het probleem is alleen dat het in de rookgassen zit, en je kunt het wel krijgen maar je zult het moeten zuiveren.
itsme