Dat verschilt heel erg per type vliegtuig.
Over het algemeen maken militaire toestellen meer lawaai dan verkeersvliegtuigen omdat die laatste gebonden zijn aan geluidsrestricties voor luchthavens.
In het onderstaand schema kun je een beetje vergelijken hoe het geluid op de grond overkomt.
Kijk maar eens bij 85dB: F16 op 1500 m hoogte ,
95dB: F16 op 600 m hoogte.
Logischerwijze kom je dan rond de 90 dB uit voor een F16 op 900 m hoogte.
Nogmaals, het is erg afhankelijk van het toestel.

Toegevoegd na 4 minuten:
Plaatje is wel goed te lezen na erop geklikt te hebben, sorry daarvoor.